Returnare produse

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Aceste dispozitii se aplica conform O.U.G. nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe website-ul Eastside Trading, folosind tehnicile de comunicare la distanta cu livrare prin curierat rapid sau servicii postale.

ATENTIE!

  • Produsele returnate trebuie sa fie noi, in aceeasi conditie cum le-ati primit, in ambalajele/pachetele originale, sa nu prezinte urme de uzura, folosire sau deteriorare, sa contina toate accesoriile si etichetele originale exact la fel cum au fost puse de fabricant.
  • Produsele la care etichetele originale au fost rupte, descusute sau dezlipite nu se mai pot returna.
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, taieturi, pete, ciobiri, zgarieturi, socuri, mirosuri de parfum, urme de deodorant, etc.
  • Va rugam sa va asigurati ca produsele sunt in ambalajele originale si in conditiile in care le-ati primit (etichetele intacte si impreuna cu toate documentele ce v-au fost livrate).
  • Produsele care au lipite pe ambalajul original, etichete de la curier, banda adeziva sau orice alt material ce a deteriorat produsul  sau ambalajul (cutia) produsului nu vor fi acceptate ca retur.
  • Este responsabilitatea clientului sa ambaleze produsele corespunzator astfel incat sa nu fie deteriorate in cursul transportului.

 

Procedura returnare produse:

  • Trimiteti un email la in care mentionati numarul comenzii si produsul sau produsele care doriti sa le returnati
  • Asteptati sa primiti un email de accept retur de la
  • Dupa ce primiti acceptul de retur pe email, puteti trimite pachetul la adresa indicata in email, folosind o firma de curierat rapid, de preferinta Fan Curier. IMPORTANT: NU trimiteti coletul cu plata ramburs
  • Dupa primirea produselor returnate si verificarea starii lor, Eastside Trading SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 de zile de la data receptiei produselor.
  • Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport tur/retur, cheltuieli care sunt suportate de client.
  • Rambursarea contravalorii produselor returnate se face numai prin virament bancar in contul IBAN al clientului.

ATENTIE!

  • Expeditiile retur prin Posta Romana nu sunt acceptate, caz in care coletul se va intoarce inapoi la client
  • Expeditiile retur cu plata ramburs nu sunt acceptate, caz in care coletul se va intoarce inapoi la client

 

Produsele livrate prin intermediul personalului propriu Eastside Trading, nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, deoarece pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Prin urmare toate comenzile livrate prin intermediul personalului Eastside Trading sau ridicate personal de la sediul nostru, nu se aplica conform O.U.G. nr. 34/2014 si nu pot fi returnate.

Renuntare la comanda

Renuntarea la cumparare se aplica doar persoanelor fizice si nu se aplica persoanelor juridice.
Anularea unei comenzi se face prin e-mail la cat mai rapid posibil. In cazul in care comanda nu a fost preluata de trasportator, Eastside Trading va anula comanda fara nici un cost suplimentar pentru consumator. In cazul in care comanda a fost deja preluata de transportator, consumatorul va trebui sa urmeze procedura de returnare produse descrisa mai sus si va suporta cheltuielile de primire/returnare a produsului.

In cazul in care consumatorul nu anunta renuntarea la comanda si refuza primirea comenzii, Eastside Trading isi rezerva dreptul de a actiona pentru recuperarea costului transportului tur/retur.

Returnarea se poate face doar o singura data pentru un produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.U.G. nr. 174/2008 publicată în MOF nr. 795 din 27/11/2008. In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Renuntarea la cumparare in mod repetat poate fi considerata un abuz, caz in care Eastside Trading isi rezerva dreptul de a nu accepta viitoare comenzi de la clientii care abuzeaza politica de returnare.

Schimbare produs

Un produs se poate schimba in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, fara alte taxe suplimentare. Daca noul produs este mai scump, clientul va achita diferenta de pret. Daca noul produs este mai ieftin, Eastside Trading va returna diferenta de pret. Noul produs va fi trimis doar dupa ce vechiul produs a fost receptionat si verificat de reprezentantul Eastside Trading.

ATENTIE!

  • Produsele returnate trebuie sa fie noi, in aceeasi conditie cum le-ati primit, in ambalajele/pachetele originale, sa nu prezinte urme de uzura, folosire sau deteriorare, sa contina toate accesoriile si etichetele originale exact la fel cum au fost puse de fabricant.
  • Produsele la care etichetele originale au fost rupte, descusute sau dezlipite nu se mai pot schimba sau returna.
  • Nu se accepta pentru schimbare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, taieturi, pete, ciobiri, zgarieturi, socuri, mirosuri de parfum, urme de deodorant, etc.
  • Va rugam sa va asigurati ca produsele sunt in ambalajele originale si in conditiile in care le-ati primit (etichetele intacte si impreuna cu toate documentele ce v-au fost livrate).
  • Produsele care au lipite pe ambalajul original, etichete de la curier, banda adeziva sau orice alt material ce a deteriorat produsul  sau ambalajul (cutia) produsului nu vor fi acceptate pentru schimb/returnare.
  • Este responsabilitatea clientului sa ambaleze produsele corespunzator astfel incat sa nu fie deteriorate in cursul transportului.

 

Inlocuirea produsului se va face in cel mai scurt timp. Daca inlocuirea nu mai este posibila, Eastide Trading va anunta consumatorul si va returna contravalorea produsului. Returnarea banilor sau inlocuirea produselor, fara taxe suplimentare, se poate efectua doar in cazul in care produsele sunt sigilate. Produsele desfacute sau desigilate nu pot fi schimbate.

 

IMPORTANT! Este posibil sa existe diferente de nuanta fata de fotografiile prezentate online.  Diferentele pot fi datorate setarilor de culoare, luminozitate si contrast al monitorului dumneavoastra.